Strony

wtorek, 3 stycznia 2012

A JA CIĘ KOCHAM
7 czerwca 2010

A JA CIĘ KOCHAM

A ja cię kocham gdy Słońce wstaje
Gdy kwitną bzy w zieleni są gaje
Nawet gdy kropi i jest ulewa
Wszystko to twoim wdziękiem  opiewa

Kocham cię rankiem chodząc po łące
Widzę w kaczeńcach promienie lśniące
A gdzieś wysoko śpiewa w oddali
Słowik , westchnieniem uczucia chwali

Pędzę przez łąki skąpany rosą
Aż pod niebiosa motyle niosą
W kolorach tęczy w stokrotek chmary
W blaskach ich bieli napawam w wiary

Ach cóż mam począć w szale wzniosłości
W uczuciu moim tyle radości
Mała iskierka twego uroku
Serce mi bije tarzam w obłoku

Ach cóż mam począć w szale wzniosłości
Kochać bo miłość uczucie radości
Marzę  i kocham i nie przestaję
Miłość ach miłość tak wiele daje

2 komentarze:

  1. Cudny wiersz.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość to jak bajka cudna
      Nigdy nie jest zła i nudna

      Cieszę się ,że się podoba .Pozdrawiam

      Usuń