Strony

wtorek, 3 stycznia 2012

RÓŻA CIERNISTA
5 czerwca 2011
Do muzyki ojciec chrzestny

CIERNISTA RÓŻA

Widziałem ciebie ,widziałem pośród róż
Stałaś tam sama ,samiuteńka ,tuż
Już chciałem podejść chciałem  objąć cię
Lecz ty stanowczo ,mówiłaś mi nie

Zabrałaś bukiet ,czerwonych pąków róż
Przeszłaś zbyt blisko ,bliziutko mnie ,tuż
Spojrzałaś na mnie zimno bardzo tak
Nie rozumiałem ,dlaczego ty jak

W oddali widzę ,ten drugi stoi tam
Biegniesz do niego ,uśmiechasz się wciąż
Poszliście razem ,zostałem tu sam
I zrozumiałem to twój jest mąż

Mówiłaś kiedyś ,że bardzo kochasz mnie
Gdy cię tuliłem ,czułem miłość twą
W ramionach moich byłaś różą mą
Tak bardzo teraz brakuję mi cię

Ref .Czerwona różo ,różo ciernisty krzew
Rośniesz w ogrodzie wśród obcych gdzieś drzew
Ranisz kolcami gdy zerwać bym chciał
Czerwona różo bym wszystko ci dał

Ref .Czerwona różo ,różo miłosny kwiat
Rośniesz daleko nie znany mi świat
Kolce twe kłują w sercu tylko ból
Umarła słodycz w mym życiu jest sól

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz