Strony

sobota, 19 września 2015




Książę i królewna z bajki

Kelly Clarkson Mr. Know it All

Ref  ;
La la la    la la
La la la    la la
La la la    la la
La la la    la la
La la la    la la
La la la    la la   la la la    la la
La la la    la la
Kochaj mnie kochaj
Nie powiem mamie
Kochaj mnie kochaj
Nie powiem tacie
Kochaj mnie kochaj
Zawsze mnie kochaj - ty wariacie
Ty wariacie

Spotkałam go przypadkiem ,w kinie
Takie spojrzenie ,uśmieszek twarzy ,
Myślałam wpierw ,że szybko minie,
Że nic takiego mi się nie zdarzy
A jednak, ten zwykły normalny
Chłopaczek ,w kinie skradł me spojrzenie.
Czy to możliwe jest  ,żeby banalny
Wypad do kina , miał zrobić takie wrażenie?

Uśmiecha się i ja się śmieje
Czuje że znam go z dawien dawna
Nikt z nas obojga nie wie co się dzieje
Jakby baśni opowieść pradawna
Wziął mnie za rękę jak swą dziewczynę
Wcale nie byłam onieśmielona
Miał tylko taką zabawną minę
O  .. Cieszyłam się  byłam zadowolona

Zakochana jestem po same uszy
Codziennie biegam jeżdżę z nim na rowerze
Serce me śpiewa muzyka gra w mej w duszy
Gdziekolwiek  idzie zawsze mnie bierze
Jesteśmy sobą zauroczeni
On też mnie kocha wiem to na pewno
I nikt na świecie tego nie zmieni
On mym jest księciem ja mu królewną

--------------------------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz