Strony

sobota, 19 września 2015


Młoda na wszystko ma czas

Disco

Refren według uznania


Ref ; Jestem taka młoda
Mam te naście lat
Chcę zobaczyć najpierw cały świat
Niewinności szkoda
Pozbyć się o tak
Na wszystko przyjdzie czas
Przyjdzie
Przyjdzie na wszystko czas



Każdy chłopak mówi że…
Że co noc
Że co noc
Że co noc -tylko ja -mu się śnie

A ja na to nie  , nie nie nie , nie nie nie
A ja nie
A ja nie
A ja nie ,każdemu mówię nie
Ja od razu kochać -nie chcę się

Ref

Każdy chłopak  mówi że…
Tylko mnie
Tylko mnie
Tylko mnie pożądać chce

A ja na to nie  , nie nie nie , nie nie nie
A ja nie
A ja nie
A ja nie ,każdemu mówię nie
Na bajery nabrać nie dam się

Ref

Każdy chłopak mówi mi…
Tylko ty
Tylko ty
Tylko ty , jak nigdy pasujesz mi

A ja na to co , co co co , co co co
A ja co
A ja co
A ja co to chyba mi się śni
Ktoś tu sobie nieźle drwi

Ref

Każdy chłopak mówi to
Noto co
Noto co
Noto co  , to że tylko to ,noto co

A ja na to ,co co co , co co co
Co to nic
Co to nic
A ja na to wielki jeden pic
Jeśli  wszystko to jest nic

Ref

Na wszystko przyjdzie czas
Przyjdzie czas
Przyjdzie czas
Przyjdzie czas , ale kiedy ma być tak
Kiedy tak
Kiedy tak
Kiedy tak , kiedy wtedy będzie tak

Ref ;Jestem taka młoda
Mam te naście lat
Chcę zobaczyć najpierw cały świat
Niewinnności szkoda
Pozbyć się o tak
Na wszystko przyjdzie czas
Przyjdzie
Przyjdzie na wszystko czas

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz