Strony

sobota, 19 września 2015

nie wiem co? co dalej?
--------------------

Tyle szarości tyle cieni
Czy to kiedyś coś zmieni
Jak te piaski pustyni różowe
Przecież  to samo dla mnie Dla ciebie jednak nowe

Nie możesz nie możesz nie możesz nie może---sz
Nie masz siły przebicia
Twierdza nie do zdobycia
Zaimponować  ? spróbuj a może
Pokażesz twarzy kawałek -zorzę

Czegóż jeszcze się opierasz
Skostniałych pajęczyn nie ścierasz
Tak ci dobrze tak ci dobrze tak dobrze ci
Ok.  Ok.  Ok. tu mamy się ok. ok.
Wiem . To jest wygodne życie
Byle co byle jak tak siak smętne pożycie

Ale ja tak ja tak  nie chcę nie mogę
Dalej mała dziewczynka ,
dam nogę dam dam dam!
Dam nogę dam dam dam!
Dam nogę dam dam dam!
Zostaniesz sam ! I ten twój kram .sam i ten twój kram

Suchy piasek mnie w oczy prószy
Otchłań drwi w mojej duszy
Na zielone szkła kontaktowe
Przecież to samo dla mnie Dla ciebie nowe

Rozumiesz  rozumiesz  rozumiesz rozumiesz
Raz położyłeś łapę
Wciąż ciągniesz mnie na gapę
Prowizorka .! Spróbuj a może
Pokażesz twarzy kawałek -zorzę

Co masz mi do powiedzenia
Gdzie  twe wspaniałe przyrzeczenia
Tak ci dobrze ta ci dobrze tak dobrze ci
Ok. ok. ok. tu mamy się ok. ok.
Wiem . Utknąłeś już w tym bycie
Byle co byle jak tak siak chowasz się skrycie

Ale ja tak ja tak nie chcę nie mogę
Dalej mała dziewczynka
Dam nogę dam dam dam !
Dam nogę dam dam dam!
Dam nogę dam dam dam !
Zostaniesz sam ! I ten twój kram  . Sam i ten twój kram
Zrobię to
Będziesz sam
jak palec




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz