Strony

wtorek, 8 września 2015

SŁODKA KOTKA -GITARA

dysko - rap

Nie ma ściemy ,bez obciachu
Mam ochotę gnam chen brachu 
Kręcę kejsem motor ryczy
Puszczam brykę w pęd ze smyczy

 Czerwona kredka na usta
Na szybie mucha tłusta
Wesoła nuta leci z auta
Szumi dokoła las
Nic nie zatrzyma nas
    I gitara

Cztery gumy asfalt bzyka
Ostra bryka dwieście myka
Grają rury pięć symfonii
Nikt mnie  nigdy nie dogoni 

 Czerwona kredka na usta
Na szybie mucha tłusta
Wesoła nuta leci z auta 
Szumi dokoła las
Nic nie zatrzyma nas
I gitara

Autostrada franca żmija
Pod kołami mi się zwija
Nic nie dygam dłamsze gada
Błysk i znikąd  foto pada

 Czerwona kredka na usta
Na szybie mucha tłusta
Wesoła nuta leci z auta
Szumi dokoła las
Nic nie zatrzyma nas
I gitara

Nagle misiek blu z za krzaka
Namawia mnie na lizaka
Ja mu na to palcem ręki
Słodycz ,, be " na moje wdzięki

 Czerwona kredka na usta
Na szybie mucha tłusta
Wesoła nuta leci z auta
Szumi dokoła las
Nic nie zatrzyma nas
   I gitara

Kukam w wsteczne widzi mi się
Natręciuchy  są te misie
Ten nie skumał mojej puenty
Przykleił się jak zaklęty

Czerwona kredka na usta
Na szybie mucha tłusta
Wesoła nuta leci z auta
Szumi dokoła las 
Nic nie zatrzyma nas
I gitara

Dyskoteka z hukiem błyska
Koła mielą asfalt pryska
Myk za ręczny , hampel bączek
W drugą stronę gna zajączek

Czerwona kredka na usta
Na szybie mucha tłusta 
Wesoła nuta leci z auta
Szumi dokoła las 
Nic nie zatrzyma nas
I gitara

Ach ten misiek taki głupi
Co miał w głowie , że mnie złupi
Słodka kotka nie przypadek
Nie jest pierwszy ten niedżwiadek

 Czerwona kredka na usta
Na szybie mucha tłusta
Wesoła nuta leci z auta
Szumi dokoła las
Nic nie zatrzyma nas
   I gitara 

Nie masz brachu tu wolności
Gdy na drogach misiu pości
I z ukrycia robi fotki
Płoszy wszystkie słodkie kotki

 Czerwona kredka na usta
Na szybie mucha tłusta
Wesoła nuta leci z auta
Szumi dokoła las
Nic nie zatrzyma nas
     I GITARA





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz