Strony

poniedziałek, 29 kwietnia 2024

PAPUGA KEA

 W różne pozy wciąż się wciela 
Kea . Wszystkich onieśmiela .

- Jestem Kea !
- Bystra , cwana ,
- Robię hece już od rana .
- Wciąż nachodzi mnie ochota ,
- Tak mnie cieszy każda psota .
- I żebyście to wiedzieli ,
- W tym mnie nikt nie onieśmieli !
- Wciąż mam polot , spryt i zapał .
- Co chce , robię !
- Pies go drapał !
- Jak się komuś nie podoba 
- Na aucie ma ozdoba ?
- Od chodzenia ma wciąż nogi .
- Niech się puści w nich na drogi 
- Bo inaczej , dam mu w tyłek 
- Kopa z buta !
- Jak zasiłek 
- Co dostaje bezrobotny ,
- Będzie też jak on markotny !
- Rozumiecie to gamonie ?!
- Taki zapał we mnie płonie !
- W mig wymyślę nowe hece !
- W mig nabroję i odlecę !

- Ja tu rządzę !
- Kea jestem !
Pomachała skrzydłem z gestem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz