Strony

niedziela, 6 września 2015

MĘŻCZYZNA PRAWDZIWY

pop -dysko

ref; 

U u u u uf  U u u u u uf 
Ach kobiety - ach kobiety 
Bez was nudno jest niestety
Ach kobiety -ach ach ach ach !
U u u u uf  U u u u u uf
Co się stanie to się stanie 
Nie poradzę drogie panie
Tu spotkanie tam spotkanie
Tu kochanie tam kochanie
Tu rozstanie tam rozstanie
Co się stanie to się stanie
Nie poradzę drogie panie
Nie poradzę na to nic 
U u u u uf U u u u u uf

Coś takiego coś mam w sobie
Że podobam się też tobie
Że też tamtej się podobam
Do kolekcji każdą dodam

Taki świat ten jest niestety
Przystojniaczek ma kobiety
A gdy czarem promienieje
Coś takiego wam się dzieje

Każda kocha mnie namiętnie
Serce odda każda chętnie
Też pozwoli na całuska
Delikatnie każdą muskam

Tylko mogę się rozdwoję
Wciąż dokładam swe podboje
Nigdy żadna nie narzeka
A z tęsknotą na mnie czeka

Cóż wy chcecie drogie panie
Taki jestem -ja nie kłamie
Chwała duża wam tu za to
Pozwalacie przecież na to



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz