Strony

środa, 23 września 2015




Emerytura na Wyspach Bara Bara

A cyka cyka cy
A tara rara ra
A tula lulu lu
A kaka kaka ki
Upiekło się znów  mi
Te wyspy Bara Bara
Gitara sama gra
Dziewczyny piękne są
I wszystko robić chcą

Podeszły mam już wiek
Ja jestem taki człek
Panienka tańczy tu
A ja ją zaraz fru

A cyka cyka cy
A tara rara ra
A tula lulu lu
A kaka kaka ki
Upiekło się znów  mi
Te wyspy Bara Bara
Gitara sama gra
Dziewczyny piękne są
I wszystko robić chcą

Tak było cały czas
Aż jedna mówi pas
Cierpliwość kończy się
Załatwię draniu cię

A cyka cyka cy
A tara rara ra
A tula lulu lu
A kaka kaka ki
Upiekło się znów  mi
Te wyspy Bara Bara
Gitara sama gra
Dziewczyny piękne są
I wszystko robić chcą

Sędzina mówi tak
Ty jesteś niezły ptak
Do klatki zamknąć go
Na Bara Bara wio

A cyka cyka cy
A tara rara ra
A tula lulu lu
A kaka kaka ki
Upiekło się znów  mi
Te wyspy Bara Bara
Gitara sama gra
Dziewczyny piękne są
I wszystko robić chcą

Dostałem karę  tą
A było winą mą
Na koncie dziewczyn sto
Sam nie wiem gdzie z kim kto

A cyka cyka cy
A tara rara ra
A tula lulu lu
A kaka kaka ki
Upiekło się znów  mi
Te wyspy Bara Bara
Gitara sama gra
Dziewczyny piękne są
I wszystko robić chcą

Kajdanki szybko pyk
Nim się obejrzysz myk
I wyspy Bara Bara
Ta straszna kara ma

A cyka cyka cy
A tara rara ra
A tula lulu lu
A kaka kaka ki
Upiekło się znów mi
Te wyspy Bara Bara
Gitara sama gra
Dziewczyny piękne są
I wszystko robić chcą

Na wyspach dziewczyn sto
W mej głowie tylko to
Jedynak jestem tu
Codziennie fu fu fu

A cyka cyka cy
A tara rara ra
A tula lulu lu
A kaka kaka ki
Upiekło się znów mi
Te wyspy Bara Bara
Gitara sama gra
Dziewczyny piękne są
I wszystko robić chcą

Straszliwa kara ma
Gitara ciągle gra
Dziewczyny tańczą mi
Czy  jawa  czy  się śni

A cyka cyka cy
A tara rara ra
A tula lulu lu
A kaka kaka ki
Upiekło się znów mi
Te wyspy Bara Bara
Gitara sama gra
Dziewczyny piękne są
I wszystko robić chcą

Pocztówkę  ślę tu wam
Sam sobie radę dam
Nie przyjeżdżajcie tu
Nu nu nu nu nu nu






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz