Strony

poniedziałek, 21 września 2015

Miley Cyrus  -Who Owns My Heart

Czy muzyki to jest czar?

Tańczysz ze mną na parkiecie
Jest szaleństwo muzy w nas
Ty wiesz wszystko o kobiecie
Umiesz wstrzymać czas
Kręcę wokół ciebie  cała
Taki wciąż zataczam krąg
Mówisz -dobrze tańczysz mała
Nie wypuszczasz moich rąk
E -no co się dzieje
Czy wiosenny wietrzyk wieje
Że tak miło mi
Że tak cudnie mi
Czy to tylko ta muzyka
W moim ciele tak pomyka
Czy twój urok mnie zniewala tak
Nie pojmuję wcale jak
Jak mogłeś mnie zniewolić w jedną chwile
Przecież czasu trzeba tyle
By moc poznać się
Bym lepiej mogła poznać cię

Dziś muzyka cudnie gra
Na parkiecie ty i ja
Tak przyciskasz mnie do siebie
Nie wiem czemu ale lgnę do ciebie
Czy to tylko ta muzyka
W moim ciele tak pomyka
Czy twój urok mnie zniewala tak
Nie pojmuję wcale jak
Jak mogłeś mnie zniewolić w jedną chwilę
Przecież czasu trzeba tyle
By móc poznać się
Bym  lepiej mogła poznać cię

Kocham ciebie i tą chwilę
I muzykę kocham tą
Jeszcze bardziej się wysilę
Bym na zawsze byłam twą

Promienieją twoje oczy
Słodki na mnie rzucasz czar
Nie wiem kto z kim się tak droczy
Czy to jakiś z nieba dar
Sama teraz lgnę do ciebie
Mnie kupiłeś sobie już
Nie poznaje wcale siebie
Nie obronię się przed tobą cóż
E -no co się dzieje
Czy wiosenny wietrzyk wieje
Że tak miło mi
Że tak cudnie mi
Czy to tylko ta muzyka
W moim ciele tak pomyka
Czy twój urok mnie zniewala tak
Nie pojmuję wcale jak
Jak mogłeś mnie zniewolić w jedną chwilę
Przecież czasu trzeba tyle
By móc poznać się
Bym lepiej mogła poznać cię

Dziś muzyka cudnie gra
Na parkiecie ty i ja
Tak przyciskasz mnie do siebie
Nie wiem czemu lgnę do ciebie
Czy to tylko ta muzyka
W moim ciele tak pomyka
Czy twój urok mnie zniewala tak
Nie pojmuję wcale jak
Jak mogłeś mnie zniewolić w jedną chwilę
Przecież czasu trzeba tyle
By móc poznać się
Bym lepiej mogła poznać cię

Kocham ciebie i tą chwilę
I muzykę kocham tą
Jeszcze bardziej się wysilę
Bym na zawsze byłam twą






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz