Strony

wtorek, 25 sierpnia 2015






CZY TO PIORUN MOŻE ?

może kotoś napisze melodię?

Zobaczyłam cię przypadkiem
 Na ulicy nieznajomy
Ty  spojrzałeś tak ukradkiem
Naraz znikły wszystkie domy
Tylko ty -i nic dokoła

Moje oczy wziąłeś wzrokiem
Nagle coś mnie ciągnie  woła
Drżę i zgadzam się z wyrokiem
Nic uchronić mnie nie zdoła
Już wiedziałam -jestem twoja

Co mi się stało --nie wiem sama
Miałam tak wczoraj
Mam dziś od rana
Ciągle  twe głosy w telefonie
Słyszę je nawet choć nie dzwonię
Dreszcz dziwny wnika w me ciało
Co mi się stało  !? -nie wiem samaaaa

Dłuży się czas do spotkania
Dzwoniłeś  dziś tyle razy
Jeszcze mam coś do dodania
Z zamkniętych oczu obrazy
Gdy patrzysz -na mnie chciwie

Oplotły mnie twe ramiona
Znowu dygotam ,drżę cała
Ach fajnie być zniewolona
Wszystko co mam bym oddała
Za każde --następne chwile

Co mi się stało --nie wiem sama
Miałam tak wczoraj
Mam dziś od rana
Ogień rozkoszy we mnie płonie
Płonie me ciało płoną dłonie
Dreszcz dziwny przenika ciało
Co mi się stało ? --nie wiem sama










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz