Strony

wtorek, 25 sierpnia 2015

ODTRĄCONA



Dalej nie ma cię ,niewiadomo gdzie
Sama jestem tu
Jak zamknięty ptak

trzeba ile chwil ,nocnych wylać łez ,
Byś zrozumiał wreszcie mnie

Kim ja  muszę być ,żebym mogła mieć
coraz więcej w sobie sił

ref

Serce woła drży tak we mnie
Jak zraniony dzwon
Szarość nocy mnie oplata
Niczym zimny szron
Patrzę w niebo zgasły gwiazdy
Tak  ponura noc
Ile sił -Wołam wciąż--
Patrzę w niebo zgasły gwiazdy
Tak  ponura noc
Ile sił -wołam wciąż


Gdzieś cie widział ktoś , cień twój mignął się
A ja nadal wypatruję cię

skrzydła trzeba mieć , by wyfrunąć móc
Bym za tobą mogła jeszcze  biec

Pomóż pomóż mi, proszę odwróć się
Bym choć mogła dostrzec coś.

ref

Dola moja jak sól słona
Wciąż zatruwa blask
Pękło we mnie coś dobrego
Zgrzyt potężny trzask
Szloch zapiera moje piersi
Już mi brak jest tchu
Ile sił -wołam wciąż
Dech zapiera moje piersi
Brak jest już mi tchu
Ile sił -wołam wciąż


Słychać stukot łez , gdy jak kruche szkło
 jękiem rozpadają się

Jesteś jak ten wiatr , który można wziąć
Lecz nie można wcale mieć

Płynie płynie czas ,szybko trzeba biec ,
By doścignąć kres a ja nie mam sił
Już zmęczyłam się
Już zmęczyłam
Już zmęczyłam się


Serce moje ciągle woła
Próżny  jego trud
Unieść krzyku nic nie zdoła
Czuję tylko chłód
Tak zmęczona jestem cała
Wokół tylko mrok
Nie mam sił - żegnam się
Tak zmęczona jestem cała
Wokół tylko mrok

Nie mam sił -żegnam się









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz