Strony

wtorek, 25 sierpnia 2015



Wyścigówka

muzyka ala LITTLE MIX

Rytm ; Dryn  dyn dyn dryn dyn dyn dyn dyn

Ało  ooooooo!

Je-stem w siódmym niebie
Bo-lid mknie przed siebie
Mo -tor  rączy-
Ogniami trzaska-!
Uparta jestem !
Uparta jestem!
Uparta jestem !
Uparta laska

4x Swift  swift -swift foto

Podnieco-na --!
I nienasycona--!
I zła jak osa
Drogowa kosa jestem!
Bo jestem-
Bo jestem-
Bo jestem
Bo jestem wkurzona!

4x Super swift -foto

Rajcuje mnie to!
Ja to czuję,
Niczego nie zepsuję-----!
Ja jestem gwiazda-!
Ja jestem
Ja jestem
Ja jestem
Jestem sto procent kobita -!
Bo jestem
bo jestem
bo jestem
Prawdziwa żyleta-!
Tylko tylko po bandzie jazda-!
Jazda --na maxa jazda !

4x Stop stop -stop auto

Chłopaki --! Jestem nie do zdobycia --
Szczęśliwy los życia ściga--m
Teraz ścigam
teraz ścigam
Teraz ścigam
Szczęśliwy los życia--
Adrenalinę kocham
Nie szlocham
Nie szlocham
Nie szlocham
Ze strachu nie szlocham
Ostrą jazdę kocham
Jazdę po cel życia!

4x Big big -big big lizak
Lub 4x big big -big lizak

Ało oooooooooo
Słodkie-- misi-aki--
Sami swoje lizaki cmokajcie  chłopaki
Ało ooooooooooo
Sorry -waraa---
Nie dla mnie
Nie dla mnie
Nie dla mnie
Kara radara
Nie dlamnie---!
Adieu --ało oooooooo
Pędzę po  szczęśliwy los--
Adieu ało oooooooo
Pędzę po szczęśliwy los--
Sorki --sorki potworki
Sorki miłe potworki
Sorki potworki
Pa pa
Ryk przejeżdżającego i odjeżdżającego samochodu





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz