Strony

piątek, 2 października 2015


sex si rajtuzy

Alizee -Jean ai marre -przeróbka ,trzeba przesłuchać cały orginał

patrzcie łobuzy
mam dziś rajtuzy
i zgrabne nogi
żar w nich

patrzcie łobuzy
na me rajtuzy
i na me nogi
żar w nich

patrzcie łobuzy
mam dziś rajtuzy
i nie myślcie coś sobie
ja tylko tak się zdobię
jak każda panna się upiększam
swe wdzięki swoje zwiększam

patrzcie łobuzy
na me rajtuzy
rajtuzy dobrze służą
wasze hormony burzą
krew się wam wszystkim gotuje
sex si będziecie bardziej zbóje

patrzcie łobuzy
fajne rajtuzy
pod nimi zgrabne nogi
sprzęt drogi bardzo srogi
kto się tylko popatrzy na nie
serce od razu zaraz stanie

mam dziś rajtuzy
patrzcie łobuzy

ja jestem piękna panna
seksowna ładna zgrabna
kto na mnie wzrok zahaczy
mym wdziękiem się uraczy
wciąż będzie za mną wodził
i będzie mnie uwodził
czas mile mu popłynie
zapomni o dziewczynie
zapomni pójść do żony
tak będzie zachwycony
ja jestem gwiazdka z nieba
ta której wam potrzeba
z bajki nieosiągalna
a blisko tak realna

łobuzy
mam dziś rajtuzy

ja jestem wiotka trzpiotka
seksowna bardzo słodka
kto stanie mi na drodze
swym wdziękiem go ugodzę
rzucę na niego czary
śnić będą mu się mary
będzie się w nocy budził
będzie się wodą studził
ja mam rajtuzy
na was łobuzy
sprzęt bardzo drogi
sprzęt bardzo srogi
możecie marzyć
możecie gwarzyć
nieosiągalny
i nie realny
ja mam rajtuzy 
na was łobuzy
lalalalalala
lalalalalala
lalalalalala
lalalalalala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz