Strony

środa, 30 września 2015


Kwiat

na podstawie 
CC Catch -Jump In My Car

Szczęśliwym każdy chce być
W miłości każdy chce żyć
i ja pragnę też tak
Rozkwitać wciąż tak jak kwiat
Wciąż być piękny kwiat
Lub motylem ciągle móc być
I w euforii kolorów ciągle żyć

przestań się śmiać
co chcesz mi dać
jaką niespodziankę dla mnie masz
pokaż mi wreszcie to
nie bądż taki
no wiesz co 
przestań się śmiać
dokąd mam stać
otwórz pudełeczko które masz
nałóż mi wreszcie to
to co tam masz
co dać chcesz mi

jesteś tym z kim ja chcę być
chcę o tobie tylko śnic
tak ma być ja tak chcę
byś we mnie zobaczył kwiat
a w mych oczach świat
świat o którym marzysz wciąż
my w nim ty ja razem żona i mąż

przestań się śmiać
co chcesz mi dać
jaką niespodziankę dla mnie masz
pokaż mi wreszcie to
nie bądż taki
no wiesz co 
przestań się śmiać
dokąd mam stać
otwórz pudełeczko które masz
nałóż pierścionek mi
wiem że go masz
że mi go dasz

jesteś tym z kim ja chcę być
chcę o tobie tylko śnić
ja tak chcę tak ma być
ty też masz zawsze o mnie śnić

przestań się śmiać
co chcesz mi dać
jaką niespodziankę dla mnie masz
pokaż mi wreszcie to
nie bądż taki
no wiesz co
przestań się śmiać
dokąd mam stać
otwórz pudełeczko które masz
nałóż pierścionek mi
wiem że go masz
że go mi dasz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz