Strony

piątek, 4 września 2015

pościelówa czyli romance
ala Julio Iglesias w damskim wydaniu

NOC POŻEGNANIA

rano budzę się sama
we flakonie od ciebie bez
pachnie twą wonią
żywe wspomnienia
w mym sercu kotłują się
wiem że to ostatnia z tobą była noc
wzdycham za tobą w potoku łez

ref ; bez bez bezbezbez beez beez
fioletowy beeez
o zapachu kochanka
żebyś żył - ile ja muszę wylać łez
każdego ranka
żebyś kwitł - ile ja muszę wylać łez
bez bez fioletowy bez
nie oszczędzasz moich łez

amor zostawił ten cień
namiętnością ugodził mnie
pachnie twą wonią
żywe wspomnienia
w mym sercu kotłują się
wiem że już nigdy nie zobaczymy się
wzdycham bo w sercu zostawiłam cię

ref ;bez bez bezbezbez beez beez
fioletowy beez
o zapachu kochanka
żebyś żył - ile ja muszę wylac łez
każdego ranka 
żebyś kwitł - ile ja muszę wylać łez
bez bez fioletowy bez
nie oszczędzasz moich łez

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz