Strony

piątek, 4 września 2015

pościelówa

NIEPEWNOŚC
mówiłeś mi - moja dziewczyna
mówiłeś mi - jesteś [jestem] jedyna lub moja jedyna

A jasiedzę sama smutna
Tylko cisza ta okrótna wciąż---
          Ciebie nie ma tu
          Ciebie nie ma tu
może być dodatkowo ; lalalalalalalala
             ciebie nie ma tu
             ciebie nie ma tu
serce łzawi mi tęsknotą
chcę przytulić się z ochotą znów
           Ciebie nie ma tu
           ciebie nie ma tu
lalalalalalalalalalala

mówiłeś mi -jesteś Aniołem
mówiłeś mi -na wieki wziąłem

A ja siedzę sama smutna
Tylko cisza ta  okrótna wciąż --
         ciebie nie ma tu
        ciebie nie ma tu
lalalalalalalalalala
Serce łzawi mi tęsknotą
Chcę przytulić się z ochotą znów
        ciebie nie ma tu
       ciebie nie ma tu
lalalalalalalalalala

Miłość taka jest zdradliwa
chciałam z tobą być szczęsliwa
      Ale ciebie nie ma już
     ale ciebie nie ma juz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz