Strony

poniedziałek, 20 lutego 2012

TRESOWANA KOCICA

3 kwietnia 2011

TRESOWANA KOCICA

Moja kocica ma pazury
Fajnie miauczy jak kot bury
Lubi łasic się w pościeli
Też tak byście pewnie chcieli

Ref  Nie stresuj się chłopcze nie stresuj
Sobie dziewczynę wytresuj
Kiedy za dużo się byczy
Przegoń ją na smyczy

Mnie kocica po pleckach drapie
Głaszcze i całuje gdy chrapie
Budzić się mnie nie ośmieli
Też tak byście pewnie chcieli

Ref  Nie stresuj się chłopcze nie stresuj
Własną dziewczynę wytresuj
Kiedy za dużo ryczy
Przykróć jej smyczy

Na zabój mnie kocica kocha
Kocha mnie gdy prze zemnie szlocha
Pewnie w smutku dobrze się czuje
Na mnie się nie denerwuje

Ref  Nie stresuj się chłopcze nie stresuj
Ciągle swą dziewczynę tresuj
Niech cię ma wciąż za księcia
To ty jesteś do wzięcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz