Strony

piątek, 10 lutego 2012

NIESPODZIANKA
17 maja 2010

NIESPODZIANKA

Mama dała mi pisankę ,
Z czekolady niespodziankę ,
Z czekolady też króliczka ,
Włożyła je do koszyczka .

Kurcze blade !Czekolada !
Zjeść od razu ? Nie wypada!
Jutro idę na wycieczkę ,
Wezmę -skubnę tam troszeczkę .

Rano wstaje -kurcze blade ,
Koszyk na podłogę kładę ,
Zaraz patrzę mu do środka ,
Sam króliczek jest jak sirotka .

To dopiero niespodzianka
Przytrafiła mi się z ranka .
Kurcze blade !To nie bajka !
Było jajko !? Niema jajka !

Kurcze blade !Taka strata!
Patrzę -Kurcze Blade lata !
Lata sobie po podłodze
Już przybiegło ,jest przy nodze .

Kurcze się wykluło z jajka !?
Kurcze !Jednak to jest bajka !

Nagle woła ;Halo !Kwoka !
Nie patrz na mnie ta z wysoka !
Dawaj szybko czekoladę !
Głodne jestem ,kurcze blade!

-Kurcze blade ! Czekolada !?
-Kurcze blade ! To przesada !
Nie przesada czekolada,!
Gdy karnacja moja blada !

Rzekło do mnie Kurcze Blade ,
I wskazało czekoladę .
Dałem mu tę czekoladę
Niech mi rośnie Kurcze Blade .

Kurcze blade ,Kurcze Blade
W mig z młóciło czekoladę .
Było jajko ,był króliczek ,
Teraz pusty jest koszyczek .

Ja też jestem łakomczuchem ,
A zostałem z pustym brzuchem .
Kurcze ,sam już jestem blady ,
Też chce mi się czekolady !

Wstawaj synku ,dość już spania .
Kurcze blade ,niema drania !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz