Strony

niedziela, 11 marca 2012


OCHOTA


4 kwietnia 2011

OCHOTA

Tego kwiatu jest pół światu
Mam chłopaka jak z plakatu
Tylko troszkę on jest leń
W nocy śpi i niemrawy w dzień

Naszła mnie ochota
Popędź mi kota
Popędź mi kotka -miau
Popędź mnie mój miły
Użyj na mnie siły -miau

Naszła mnie ochota
Popędź mi kota
Popędź mi kotka -miau
Rozbudź się chłopczyno
Zajmij się dziewczyną -miau

Naszła mnie ochota
Popędź mi kota
Popędź mi kotka -miau
Jestem rodzaj żeński
Bądźże wreszcie męski -miau


A on nic i nic ,dalej śpi
Pewnie mi się koszmar śni
Tego kwiatu jest pół światu
Nie chcę chłopca mieć  z plakatu

25 września 2011

 BIAŁY WIERSZ

Czy rozumie gawiedź treści
Jaka w treści myśl się mieści ?
Czy jest prawdą , czy chichotem ?
Kto ,co pisał ,czy z polotem ?

Czy w tej treści są głupoty,
Czy wręcz niemiał ktoś ochoty
By napisać z sensem słowa,
Prosta myśl -a wizja nowa ?

Czy ta gawiedź wie co czyta ?
A jak nie wie czy się pyta ?
Jeśli myślą że to bzdury?
Umysł jednak był fachury?

Czy ktoś wyzna swą głupotę?
Raczej uzna ją za cnotę.
A przekora ,ta przekora
To dopiero wielka zmora!

Proste pały są uparte
Brną do tyłu tak w zaparte
Co nauki wszystkie zwiedli
A na laurach niby siedli.

I tak oto sprawy sedno,
Można by rzec tylko jedno:
Czy naprawdę trzeba cudu
Byś zrozumiał prosty ludu!?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz